Arne Dirks a WRX új főnöke

Münchenben létrehoztak egy új céget Rallycross Promoter GmbH néven, amely a Ralikrossz-világbajnokságot menedzseli a 2021-es szezontól fogva.

Két hónappal ezelőtt jelentették be, hogy megtalálták a WRX új promóterét: az FIA-val együttműködésben a WRC Promoter vette át a sorozatot az IMG-től, amely 20 évre kötött szerződéséből nyolc év után kilépett.

Egy új céget alapítottak a WRX-re szakosodva, a Rallycross Promoter GmbH-t, amelynek székhelye közös lesz a WRC Promoterrel Münchenben. A tulajdonos a Red Bull és a KW25 (akárcsak a WRC Promoter esetében). Az újonnan kinevezett vezérigazgató Arne Dirks, az ügyvezető igazgató Jona Siebel (a WRC Promoterben ugyanez a pozíciója), a bajnokság koordinátora Tim Whittington, a PR és kommunikációs menedzser pedig Russell Atkins.

A 43 éves Arne Dirks 20 év mozog a sportbizniszben: a Brose Bamberg kosárlabdacsapattól érkezett, korábban pedig a német röplabdaszövetség üzleti ügyeit igazgatta.

„Sport iránti szenvedélyem átjárja szakmai karrierem is. Megtiszteltetésnek érzem, hogy ilyen fontos időszakban, a WRX növekedésének idejében csatlakozom a Rallycross Promoterhez, hiszen az izgalmas elektromos éra 2022-es bevezetéséhez közeledünk” – mondta Arne Dirks. „A WRX az e-mobilitásra fókuszálva a fenntartható jövőt képviseli, átalakítva azt, ahogyan a társadalom ezeket a problémákat globálisan látja. Innovatív és úttörő a jövő, de előtte még alig várom, hogy szárnya kapó csapatunkat a 2021-es szezon felé vezethessem, amely egészen biztosan tele lesz akcióval.”

Egyúttal bemutatták a WRX – és a kategóriák – új logóit. A korábbi sárga-zöld színvilág kékre váltott, az eddigi főszponzor Monster pedig eltűnt.

Related posts

Leave a Comment