Idén is a már jól ismert Renault Clióval áll rajthoz a Ralikrossz Országos Bajnokság STC–2000-es kategóriájában Nagy Attila, aki a kakucsi szezonnyitón egy komoly műszaki probléma ellenére dobogóra állhatott.
Május elején a Kakucs Ringen rajtolt el, Pünkösd hétvégéjén pedig a RabócsiRingen folytatódott a hazai ralikrosszbajnokság 2021-es szezonja, ami vegyes eredményekkel zárult Nagy Attila számára. Az STC–2000 kategóriájának tagja Kakucson rögtön az első előfutamon egy balesetet szenvedett el, aminek következtében a második versenyhétvégét kénytelen volt kihagyni. „Csak a Kakucs Ringen tudtunk rajthoz állni, mert volt egy balesetünk. A hátsó híd és az autó hátulja teljesen tönkrement, így Máriapócsra nem készült el az autó” – árulta el.
Ennek ellenére a szezonnyitót egy dobogós helyezéssel zárta, köszönhetően a szerelők leleményes munkájának. „Az első előfutamon történt a baleset, amely során a hátsó híd teljesen elgörbült. Nem volt tartalékunk, de össze tudtuk rakni annyira az autót, hogy legalább azt a versenyt be tudtuk fejezni. Nehéz volt, a kocsi mindenfelé ment, csak arra nem, amerre én akartam. Nagy küzdelem volt, voltak jó csaták, és így is sikerült egy harmadik helyet összehozni.”
A pilóta reményei szerint a bajnokság soron következő, fuglaui fordulójára sikerül menetkész állapotba hozni az autót. Nyáron az idei évre fejlesztett új motorral is elkészülnek, így még nagyobb eséllyel szállhatnak harcba a futamgyőzelmekért. „Építettünk egy erősebb motort, amelynek egy kakucsi teszten előjöttek az apróbb hibái, azokat még orvosolni kell. Ha minden jó, akkor Greinbachban már teljesen kész autóval, erősebb motorral tudunk menni. Mindenképp a dobogó valamelyik foka a cél, minden versenyre ezt tűzzük ki célnak.”
A cikk eredetileg az Autósport és Formula Magazinban jelent meg.