Trófeákban gazdag szezont teljesített a Vámosi–Borka csapat: Vámosi Tibor a SuperTouringCars +2000 mezőnyének legjobbja volt idehaza, ráadásul év közben a CEZ-hez is csatlakozott, ahol másodikként végzett. Borka Péter idénye ellenben sajnos rövidnek bizonyult: csak egy versenyen vett részt.
Miután az előző szezonban másodikként zárta az STC +2000 értékelését, Vámosi Tibor célja csak egy lehetett: magyar bajnoki címet szerezni a kategóriában. És valóban, az ezüst BMW E36 többnyire csak a hátsó lökhárítóját mutatta a többieknek: Vámosi hétből négy versenyen is győzött a szezon során, így nagy pontkülönbséggel megnyerte a géposztályt. Az eredeti terv az országos bajnokság teljesítése volt, de a Közép-európai Zónába beletartozó máriapócsi futam sikerén felbátorodva – ahol a versenyző rajtkiugrásért jokerkörös büntetést kapott a döntőben, ennek ellenére is második lett, legjobb magyarként – nagy elhatározás pattant ki a csapat fejéből. Innentől a CEZ fordulóira is eljártak, olasz, osztrák, cseh és szlovák ralikrosszpályákra. Az eredmény a magyar bajnoki cím mellé az osztrák elsőség és közép-európai második hely lett.
„Két bajnoki cím és egy ezüst: nem is kívánhattunk volna ennél jobb szezont. Nem szabad elfelejteni, hogy mi egy baráti csapat, úgymond nonprofit szervezet vagyunk, nincsenek támogatóink. Három-négy évvel ezelőtt hobbiként kezdtük a versenyzést, mostanra azonban, ahogy az eredmények is mutatják, komolyan vesszük” – értékelte szezonját Vámosi Tibor. „Készülünk a következő szezonra: fejlesztjük a BMW-t, hogy folytathassuk ebben a kategóriában, megvédjük a bajnoki címet, és remélhetőleg eggyel jobb helyen végezzünk a CEZ-ben!”
Nem a terveknek megfelelően alakult viszont Borka Péter szezonja. A SuperTouringCars –2000 előző évi második helyezettjeként ő is nagy reményekkel vágott neki az évadnak, amely azonban már az első versenyével véget ért. A Kakucs Ringen egy ütközés elszenvedője lett, amely következtében a Honda Civic súlyosan megsérült. A csapat egy ütőképes, bombabiztos autót akart újjáépíteni, ahelyett, hogy elhamarkodottan visszatérnek a pályára, végül pedig az a döntés született, hogy a versenyző nem indul a további futamokon. Borka vérbeli csapattagként mindenesetre ott volt az összes versenyen, segítette és támogatta Vámosit a sikerek elérésében.
A cikk eredetileg az Autósport évkönyv 2021-ben jelent meg.