A szezont régi kategóriájában, a SuperTouringCars +2000-ben kezdte meg – Máriapócson mindjárt egy dobogóval –, de két verseny után kiszállt a bajnokságból. Az év második felében új szerepben próbálta ki magát Szikszai Béla: két szlalomversenyt szervezett Debrecenben.
Bészinek megjött a kedve, hogy újra a SuperTouringCars +2000 kategóriájában versenyezzen, ahol 2018-ban megnyerte a magyar bajnoki címet: hogy az évről évre erősebb mezőny magas technikai nívójához felnőjön, visszaalakította a ralikrosszra a Rally Legenden használt M3-as BMW-t, és a sokszor bizonyított versenygéppel indult Máriapócsra. A szezonnyitón két féltengelytörés után épphogy bejutott az elődöntőbe, ehhez képest bravúros végeredmény, hogy harmadikként sikerült célba érni a fináléban. A dobogót az M-Ringen negyedik pozíció követte, két versenyt követően azonban az Inter Europe Team versenyzője kiszállt.
„Az év úgy indult, hogy teljes szezont szerettünk volna teljesíteni a Ralikrossz-ob-n, de az első két verseny után be kellett látni, hogy egyéb frontokon is helyt kell állnom, ezért egyszerűen nincs időm arra, hogy végigmenjek a bajnokságon. Pedig az eredmények biztatók voltak, de a szezon sajnos félbeszakadt” – számolt be 2022-es évéről Bészi. A folytatásban csak a kunmadarasi sprinten szerepelt, mielőtt egy új jellegű lehetőség adódott. „Hazai terepen, Debrecenben az egyik bevásárlóközpont parkolójában versenyrendezőként lebonyolíthattunk egy szlalomversenyt júniusban, amelyet októberben megismételtünk. Remek hangulatú kis rendezvény lett az eredménye, népes mezőnnyel és nagy közönséggel. Mind a két alkalommal 92 nevező volt, nagyon vegyes felhozatal a Trabanttól a sok száz lóerős driftautóig.”
A debreceni szlalomverseny olyan sikeresnek bizonyult, hogy Bészi 2023-ban már egy egész kupasorozat megszervezését tervezi. Emellett pedig a versenyzéssel sem áll le, a cél újra nekifutni az STC +2000 meghódításának, és ezúttal a teljes szezonban részt venni.
A cikk eredetileg az Autósport évkönyv 2022-ben jelent meg.