A ralikrossz-vb elektromos váltását 2021-ről 2022-re halasztották. Az FIA közzétette az RX1e egységes elektromos hajtásláncának paramétereit.
Az osztrák Kreisel Electric által fejlesztett elektromos csomag két 250 kW-os motorból áll a két tengelyen, két inverterből és egy 52,65 kWh-s, 300 kg tömegű akkumulátorból (a GCK Energyvel közösen fejlesztve), innovatív hűtésrendszerrel ellátva. Az összteljesítmény 500 kW, azaz 680 lóerő lesz, duplája a már jövőre bemutatkozó RX2e autókénak. A prototípus RX1e autót a Kreisel már elkezdte tesztelni, meggyőző eredményekkel.
A csomagot új karosszériákba és a jelenlegi Supercarokba is be lehet majd építeni. Az ár 300 ezer euró lesz, további 100 ezer euróért pedig négy éves műszaki támogatás jár. Ez az összeg alacsonyabb, mint egy jelenlegi Supercar-motor ára ugyanerre az időszakra. A teljesítmény viszont túl fogja szárnyalni a jelenlegi generációt.